2009. június 25., csütörtök

Próbálkozom


Majdnem lett ma nálunk egy edényes home party, de aki tartotta volna, összetörte az autóját.
Elkezdtem már ezt a Limara féle gyönyörűt amikor kiderült, így jó lesz a falunapi főzés megbeszéléséhez.
Bár ez nem igazán az én süteményem. Valami volt az élesztővel, nagyon nehezen kelt meg a tészta, így a töltelék sem lett olyan, amilyennek kellene. Gondolom ezért nem romlik ránk, ahogy ismerem a csapatot, pillanatok alatt eltűnik.
Na meg a citromfű, az igazán szépen mutat rajta !

1 megjegyzés:

  1. Szerintem szép lett! :)) Az élesztő tud bosszúságot okozni, az biztos!

    VálaszTörlés

Lakodalmas vagy sváb kifli

  Nagyon szeretem sütni, mert akár kemencében, akár villanysütőben egyformán szépre sül.  Először lakodalomba kértek meg sütni, akkor kaptam...