2009. október 11., vasárnap

Ha akarom főétel....


....mi most köretnek ettük sülthús mellé. Vagy inkább sülthúshoz.

Valamilyen olaszos tésztát kifőzünk.   Vele egyidőben vízben megfőzünk, vagy megpárolunk zöldségeket. lehet mirelit is, lehet friss is. Brokkoli és répa a lényeg. Én most mirelitet használtam, karfoil, brokkoli répa volt benne.
Mindent csak úgy, roppanósra.
Mielőtt leszűrjük a tésztát, serpenyőben egy kiskanálnyi olajon felolvasztunk egy jó evőkanál natúr vajkrémet, mikor már olvadozik, egy kis tejszínnel locsoljuk meg. Szép kis krém lesz belőle.
A leszűrt tésztát rátesszük, összeforgatjuk.
Hozzáadjuk a leszűrt zöldségeket. Kicsit sózzuk, frissen őrölt borssal fűszerezzük.
Koktélparadicsommal  színesebbé varázsoljuk.
Kis sajtot reszelünk a tetejére.

Egy pohár könnyű fehérbor illik hozzá.

2 megjegyzés:

  1. Én az ilyen egyszerű tészta ételeket nagyon szeretem, főleg hogy tejszines.

    VálaszTörlés
  2. Aj de guszta! :)

    Jó unokázást nagymama :):)

    VálaszTörlés

Lakodalmas vagy sváb kifli

  Nagyon szeretem sütni, mert akár kemencében, akár villanysütőben egyformán szépre sül.  Először lakodalomba kértek meg sütni, akkor kaptam...