2010. november 8., hétfő

Vörös sügér brokkolival, csőben sütve

Hétvégén baráti látogatóban voltunk Bodmér faluban.  Egyben a  Márton - napi liba evést is megejtettük, ezért ma valami egyszerűt, zsírtalant kívántunk.
Múltkor vettem halakat az autóstól, egyik csomagban két szép szelet volt, azt vettem elő.
Jénai alját olíva olajjal kikentem, ráfektettem a halszeleteket. Megszórtam sóval, citromhéjjal.
A brokkolit  enyhén sós, picit ecetes vízben félpuhára főztem. Leszűrtem, lecsepegtettem és a halszeleteken elosztottam.
3 dkg vajon megfuttattam 3 dkg lisztet, felöntöttem 3 dl tejjel és felforraltam.  Borssal, szerecsendióval fűszereztem, két evőkanál tejfölt kevertem bele, majd mikor picit hűlt, egy egész tojást is.

Ráöntöttem a brokkoli tetejére, jól megszórtam reszelt füstölt sajttal és a sütőben szép barnára megsütöttem.

Fejenként egy közepes krumplit főztem még mellé.

Bizisten ott van a hal alul:)

5 megjegyzés:

  1. Viszonylag gyorsan kész, ami mostanában alapvető követelmény, és finom is volt. Kicsit halszagú volt tálalásnál, de az ízén nem érződött :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól mutat, én elhiszem, hogy ott van :)

    VálaszTörlés
  3. Ettől elovadok,annyira az én ízlésem :)

    VálaszTörlés

 Van egy sorozat, amit néha nézek, aholis a főszereplő otthon kenyeret süt és eladja a közeli kávézóba.  Minden nap megkérdezi, elfogyott-e,...