2011. január 26., szerda

Valami kínai féle...

Vannak szakácskönyveim, ott keresgéltem a receptek között.

Így készült:

A csirkemell filét csíkokra vágtam.  Tálba tettem. Öntöttem rá kevés olajat, szójaszószt. Két pici csilipaprikát kimagoztam, feldaraboltam.  Kis darab gyömbért bele reszeltem.  Zöld bors kellett volna még, de az nem volt nekem.  Megszórtam két evőkanál étkezési keményítővel és egy órát állni hagytam.

Míg pihent a hús, előkészítettem a zöldségeket.
Piros kaliforniai paprikát, sárgarépát, zellert, szárzellert, zöldhagymát, kelkáposztát, egy gerezd fokhagymát,
karfiolt, brokkolit megfelelően összevagdaltam.

A wookban a húst két részletben megsütöttem, majd a zöldségeket kis húslevest alájuk öntve, sóztam , borsoztam és megpároltam.

Sovánkák  rizzsel ehetik, én csak a húst a zöldségekkel.

4 megjegyzés:

Lakodalmas vagy sváb kifli

  Nagyon szeretem sütni, mert akár kemencében, akár villanysütőben egyformán szépre sül.  Először lakodalomba kértek meg sütni, akkor kaptam...