2012. január 19., csütörtök

Mustáros töltött hús


Mondhatni egyszerű és nagyszerű !

Fejenként két kis karajszeletet jó vékonyra kiklopfoltam.  A húsok egyik oldalát egy kiskanál mustárral megkentem.  Ráfektettem néhány szelet paradicsomot, újhagymakarikát, reszeltem rá sajtot.   Befedtem a másik hússzelettel. A széleit jól összenyomkodtam.



Sütőtálba tettem, meglocsoltam olíva olajjal, és előmelegített sütőben bő fél óra alatt megsült. Közben isteni illatok  terjengtek:)


Zöld salátával tálaltam.

Nyáron a megtöltött húsok grillen, 3-4 percig sütve mindkét oldalukat , is elkészíthetők.

Csirkemellel szintén finom lehet. 
Legközelebb egy kevés füstölt szalonnát is teszek hozzá.
Aki figyelt, az sót nem talál a hozzávalók között és ne is tegyen rá, nem kell.

A recept a  Receptvarázs évkönyvből származik.

9 megjegyzés:

  1. Nagyon szép! Sütés közben lefedted?
    Fagyi

    VálaszTörlés
  2. Hü amindenit! Ezt kiprobälom!:)

    VálaszTörlés
  3. Én kérhetem a tányért is? Nagyon cuki!

    VálaszTörlés
  4. Húúú... csirkemellel tuti kipróbálom, diéta alatt más húst nem kedvelek :) De ez eszméletlen ínycsiklandó!

    VálaszTörlés
  5. Aki kipróbálja , biztos nem fogja megbánni:)

    Babett, tudod a jelszó: május!

    VálaszTörlés

 Van egy sorozat, amit néha nézek, aholis a főszereplő otthon kenyeret süt és eladja a közeli kávézóba.  Minden nap megkérdezi, elfogyott-e,...