2009. szeptember 6., vasárnap

Nem kell mindig kaviár

Délelőtt vásárba mentünk. Reggel feltettem a rendes vasárnapi húslevest. A legkisebb lángon, takarékon szépen megfőtt mire megjöttünk.

Volt itthon néhány csirkemell filé, azokat sós fokhagymás tejbe áztattam.

Szép gomba volt a boltban, abból mártást készítettem.
Olajon hagymát pároltam, rá a gombát. Megsóztam kicsit, és megpirítottam. Meghintettem liszttel, főzőtejszínnel felöntöttem. Ízlés szerint utánsóztam, borsoztam , összeforraltam. petrezselyemzölddel megszórtam

És elmentünk.

Amikor hazaértünk gyorsan tettem föl tésztavizet.
Vajon kisütöttem a csirkemellet.
A kertben a késői vetésű krumpli alatt szép kis gumók vannak, abból főztem, majd a hús maradék zsiradékán nagy lángon megpirítottam.

Hazaérkezés után 20 perccel asztalon volt az ebéd.

Édesség az nem volt, később ettünk jégkrémet.

1 megjegyzés:

  1. Jogos, nem kell mindig kaviár! Az egyszerű, gyors ételek bizony lehetnek, épp oly finomak, mint ami mellett órákik ott kell állni..

    VálaszTörlés

Lakodalmas vagy sváb kifli

  Nagyon szeretem sütni, mert akár kemencében, akár villanysütőben egyformán szépre sül.  Először lakodalomba kértek meg sütni, akkor kaptam...