2010. február 28., vasárnap

Olaszosan

Talán a fűszerezése miatt készül olasz módra.  Egy szaftos, könnyű étel.  Karajból, bordából, csirkemellből, vagy pulykából is elkészíthető.

A hússzeleteket kiklopfoltam, csak úgy enyhén, nem túl vékonyra.  Gyorsan bemártottam lisztbe, hogy ne sok ragadjon rá, de ami ráragad, az besűrítse a levét.
Olajon elősütöttem őket.

Az elősütés után maradt olajban egy fej szeletekre vágott vöröshagymát megpároltam.
Visszatettem a húsokat, egy deci száraz fehérbort és egy-két merőkanál húslevest öntöttem alá.
Fűszereztem fokhagymával, oregánóval és bazsalikommal.

Két kicsi cukkinit felkockáztam.  Ugyanígy két szép piros paradicsomot is.
Mikor félig megpuhult ahús, beleteszem a zöldségeket, és együtt omlós puhára párolom lassú tűznél.

Főtt tésztával tálalom, sajttal megszórva.

1 megjegyzés:

Lakodalmas vagy sváb kifli

  Nagyon szeretem sütni, mert akár kemencében, akár villanysütőben egyformán szépre sül.  Először lakodalomba kértek meg sütni, akkor kaptam...