2010. február 26., péntek

Rakott brokkoli

Kettőnknek nem kell nagy mennyiséget főzni. Szoktam pl. levest úgy, hogy maradjon másnapra, ugyan este általában elfogy, mert levest azt reggel délben és este is megesz.

Szeretem a régi porcelánokat, szépek, kecsesek, finomak.
Ezt a kis tálkát is valami piacon találtam. Van több is, mind másféle.
Pont elég nagyok, egyszemélyes adaghoz  rakott ételekhez.

A rakott brokkoli csak úgy készül, ahogyan általában a rakott zöldségek.
Brokkoli, rizs, hús, brokkoli. Joghurt a tetejére, meg reszelt sajt.   Meg egy kis sütögetés.

Mindjárt tálalom.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem...de ilyenkor eszembe jut az a vicces mondat : " brokkoli diétán vagyok, mindent ehetek, csak brokkolit nem! " :):):):):)

    VálaszTörlés

 Van egy sorozat, amit néha nézek, aholis a főszereplő otthon kenyeret süt és eladja a közeli kávézóba.  Minden nap megkérdezi, elfogyott-e,...