2010. március 11., csütörtök

Lecsós szelet

Párszor már örültem, hogy nyáron sokmindent bespájzoltam.  Most csak ki kell nyitni az üveget, és majdnem készen  ott az ebéd.

Kicsit egyszínű a hús és a lecsó, ha tészta a köret akkor jobban látszik , mi is ez?

A karajt vékony szeletekre vágtam. Nem vertem ki, csak kézzel elnyomkodtam.  Csak lazán beforgattam lisztbe és elősütöttem.
Kiszedtem tányérra.
Füstölt szalonnát kockára vágtam, a kevés maradék olajon megsütögettem, rávágtam egy fej vöröshagymát is.  Ekkor jött a nyáron eltett lecsó az üvegből.  Kis só, pici cukor, csak ami elveszi a paradicsom savankás ízét.
Csipet szárított bazsalikomot is szórtam bele.
Rátettem a hússzeleteket, azokat is megsóztam, majd fedő alatt puhára pároltam.


Rizs, tészta a legjobb köret mellé, mi most sült krumplival ettük.

1 megjegyzés:

  1. Az alábbi csodaképekhez sajnos nem letett írni. Nagyon édesek a kislánykák!

    Ez a lecsós szelet meg olyan nyarat idéző :):)

    VálaszTörlés

 Van egy sorozat, amit néha nézek, aholis a főszereplő otthon kenyeret süt és eladja a közeli kávézóba.  Minden nap megkérdezi, elfogyott-e,...