2010. november 28., vasárnap

Képek







8 megjegyzés:

  1. A Képek magukért beszélnek. GRATULÁLOK!!!
    Nemesebb helyre nem is kerülhetett volna ez a díj!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok! :)))
    Nagyon drukkoltam ;) Megérdemeltétek!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm ! Öt kategória volt. Kaptak díjat a csicsókás-céklás kiflijükre (ha jól emlékszem kétszínű tésztából van) a Malom Kft, a pásztóiak, aztán egy gyümölcsös joghurt, közönségdíjas egy mangalica kolbász lett, és egyet nem tudok.
    De ha valaki hitetlen és szkeptikus bejött volna oda, és végignézi kóstolja a kiállított termékeket, meghallgat mondjuk a Roszik Péter előadását, biztosan máshogy gondolkodna.

    Aztán osztottak még Pro Biokultúra díjakat, minden régióból egy ember kapta. Akit ismerek személyesen az Rábcakapiból a Németh István, a többieket én csak névről ismerem. Jó nap volt a tegnap.

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok a dijhoz.

    VálaszTörlés
  5. Marika Ella voltam csak lefelejtettem a nevm.

    VálaszTörlés
  6. Gondaanyu!
    Én is gratulálok, ez szuper :-))

    VálaszTörlés
  7. De jó! Én is gratulálok.
    Csodásan néztek ki a zselébonbonok. Nagy ötlet!

    Más: Bertáék megvannak még? Ott voltak?

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm. Igen a Bertáék megvannak. Ezen azt hiszem nem láttam őket, de szombatonként a piacon vannak mindig.

    VálaszTörlés

 Van egy sorozat, amit néha nézek, aholis a főszereplő otthon kenyeret süt és eladja a közeli kávézóba.  Minden nap megkérdezi, elfogyott-e,...