2011. december 25., vasárnap

Hortobágyi harcsafilé narancsos vajjal


Valami gyorsat és különlegeset szerettem volna.  
Valami karácsonyost, valami narancsost.  

A harcsafiléket sóztam, borsoztam, lisztben megforgattam.
Serpenyőben vajat forrósítottam és megsütöttem benne a halszeleteket.  Tányérra tettem, mellé egy - két szem krumpli és rucola saláta került . A tetejére narancsos vaj. 
10 dkg szoba hőmérsékletű vajat elkevertem egy narancs lereszelt héjával és egy kis narancslével.  Idő nem volt már rá, ezért csak kanállal tettem a halszelet tetejére, de aki időben hozzáfog, fóliában megdermesztheti a  hűtőben és szép kerek szeleteket vághat belőle.

Gyors, különleges, karácsonyi, és nagyon finom ebédünk volt.

A Hortobágyi Halgazdaság Zrt . harcsafiléje elnyerte az Év bioterméke díjat. Megérdemelten.

5 megjegyzés:

 Van egy sorozat, amit néha nézek, aholis a főszereplő otthon kenyeret süt és eladja a közeli kávézóba.  Minden nap megkérdezi, elfogyott-e,...