2012. március 24., szombat

Gyümölcsös ruccola saláta

Azt mondta az unokaöcsém, hogy életében ilyen zöld leveleket sose evett, de ezt most megkóstolja ! Az egy életem, egy halálom, mesebeli megfogalmazás jutott eszembe, de túlélte, és  ha ezentúl máskor is megkóstol ilyesmi zöldeket, akkor teljes a sikerem.

Ez a karácsonyi saláta  volt az ötletadó, és ami volt itthon , abból improvizáltam.
Egy doboz ruccola, azt hiszem 20- 25 dkg van benne, egy rendes fejes saláta közepe, összetépkedtem, kis só, bors, olívaolaj.
Két narancsot a levelek fölött kifiléztem,a filézés után a maradékból a levet kinyomtam,  egy körtét kockára vágtam és mivel nem volt gránátalma vegyes bogyós gyümölcsöket szórtam rá.
Összeforgattam.

A ruccola kesernyés ízét remekül ellensúlyozzák a gyümölcsök, a látvány sem utolsó, elfogyott mind egy szálig.



2 megjegyzés:

 Van egy sorozat, amit néha nézek, aholis a főszereplő otthon kenyeret süt és eladja a közeli kávézóba.  Minden nap megkérdezi, elfogyott-e,...