2014. szeptember 28., vasárnap

Gyors és könnyű

A ráfordított munkához képest  fincsi, fincsi, fincsi:)

A Nők Lapja Konyha július-augusztusi számából főztem ma.
A karaj nekem túl száraz, most tarját akartam főzni. Úgy rémlett a héten láttam valahol egy receptet,  olyat ami tetszett, hát keresgéltem. Megtaláltam:)




Mustáros , fehérboros tarja

Kettőnknek:  4 szelet tarja
                     teáskanál mustár (dijoni)
                    egy szál rozmaring
                    olaj
                    1 fej vöröshagyma
                    1 dl száraz fehér bor
                    1 dl tejszín
                    só
                    étkezési keményítő


A hússzeleteket bekenjük vékonyan mustárral, megszórjuk apróra vágott rozmaringgal. Hűtőben 1-2 órát pihentetjük.

Kevés olajon mindkét oldalát lassan megsütjük. Amikor majdnem kész, hozzáadjuk az apróra vágott vöröshagymát és együtt még tovább pároljuk, majd lepirítjuk.
Ráöntjük a bort, felforraljuk.
Megsózzuk,borsozzuk,  majd a tejszínnel együtt újra forraljuk.
Kevés vízzel kikeverünk  egy kis kanál keményítőt és összeforraljuk.

Persze ha keveselljük a mártást, tehetünk több bort és tejszínt hozzá.

Tálaljuk főtt krumplival .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Van egy sorozat, amit néha nézek, aholis a főszereplő otthon kenyeret süt és eladja a közeli kávézóba.  Minden nap megkérdezi, elfogyott-e,...