2014. november 13., csütörtök

Ihajj!

Ne szokott zavarni a korom, sőt mostanában büszke szoktam lenni,hogy már ennyi, hiszen sajnos fiatalabbak nem érik meg.........
Elég sok ősz hajam van, kendermagos lenne kb. ha nem festetném.
Próbálkoztam párszor lenöveszteni és hagyni  ala natur, de kedves gyermekek szóltak: Anyu!!!! festesd  be!

Tegnapelőtt is elballagtam nem is , eltekergőztem a fodrászhoz.  Mondtam, amilyenre szoktuk, olyan mogyoró szőkére, ne sötétre, úgyis sötétebb lesz a hajam, mint a képen azé a  szép leányé.



Látszik a különbség ?  Én sötétebbnek látom, de legalább fényes :):) 



Hogy mit kevert a kedves azt nem tudom, de mikor lemosta már gyanús volt.
Mire megszáradt egészen tisztán sötét barna lett.

Mivel mindig világos volt, eredetileg is a hajam, gyereknek szőke, aztán olyan drappos, világos barnás,  pillanatra levegőt se kaptam a látványtól.

Mondtam is, hogy ez nem olyan.......

Azért hazajöttem, a kutyák beengedtek, János azt mondta egész jó....
Csak a tükörbe a látvány az nem hagyott nyugodni.
Volt itthon egy doboz hamvas szőke festékem, zseniális ötletként bevillant, a fejemre kenem.
Az elhatározást tett követte.

Hát szőkébb nem lettem.
Valami más sötétbarna árnyalata lett a fejemnek,  és igen, izgultam, hogy legalább a hajam ki ne hulljon:)

Így most egy-két hónapig  sötét fejjel mászkálok, bár remélem jön a hideg és lehet sapkát húzni rá:):)

Meg olvastam még, hogy ma Tízezerszeres nap van és ma kell változtatni az életünkön, nna, itt a változás:)

Elég volt a szőkenőségből, azt hiszem elsárkányosodom:):)  de hajat többet nem festetek.


3 megjegyzés:

  1. Te ennek tök jó a színe! Komolyan :) Nekem tetszik::):):)
    Az enyémre azt hiszik, hogy festem, mert hamvas ősz :D:D:D:D
    Pedig nem festem természetesen ilyen a színe :)

    VálaszTörlés
  2. már értem, hát nekem az első tetszik az a Te színed, menj és festesd vissza! :)

    VálaszTörlés

 Van egy sorozat, amit néha nézek, aholis a főszereplő otthon kenyeret süt és eladja a közeli kávézóba.  Minden nap megkérdezi, elfogyott-e,...