2017. szeptember 4., hétfő

Ma délelőtt hirtelen felindulásból, nem is, hanem mert vizes a föld és ha most nem, akkor ott marad a örökre ( by Regina ), tehát ma délelőtt felszedtük a krumplit.
Lett egy 30 kg-os ládával, egyik fajta nem nőtt nagyra, nem értjük miért ?

Aztán még leszedtem a paradicsomot is megint,  János egyből ledarálta a passzírozóval, délre kész is volt, 16 fél literes üveggel.

Padlizsánt kell szerezni, még zakuszkához.   Újabban szívesen eszünk hústalan dolgokat.

Kipróbáltam a házilagos vegetámat.  Tegnap szombati maradékot ebédeltünk - juj , ilyet, vasárnap ! - így ma megfőztem a pulykanyakakból a húsleves.
Evőkanálnyit raktam bele az ízesítőből, színezte is, és szerintem ízében is adott hozzá sokat. A pulyka elég semleges ízű, így én annak tulajdonítom, hogy finom lett a leves, hogy tettem bele :)

János csinált egy finom lecsót, így lett ma egy klassz ebédünk.

Fél óra múlva pedig elmegyek a pincéhez egy rendelést összekészíteni, de közben veszek egy jégkrémet a boltba.



Ez meg a Lajos, aki a nyáron eltűnt. Csak remélem, hogy nem egy kutya végzett vele, hanem jobb helyet talált nálunknál.

Ma 11 éves a Juli,  komoly nagylány.  Olyan nagyon szerethető. 

1 megjegyzés:

  1. Isten éltesse Julit! :) Kolos és közte csak pár 2 hónap van.:)
    Én is húsmentesen részben kényszerből, de már elég jól megszoktam.:)

    VálaszTörlés

 Van egy sorozat, amit néha nézek, aholis a főszereplő otthon kenyeret süt és eladja a közeli kávézóba.  Minden nap megkérdezi, elfogyott-e,...