2017. november 14., kedd

Téliesen

Komolyan már gondoltam rá többször, hogy lassan itt a tél, a karácsony, ideje lenne sütni kekszeket.
Erre tegnap elhangzott a kérdés, mégpedig, hogy:  van-e valami kis nasi , kedves feleségem ???
És már megint röstellkedve kellett mondani, hogy az bizony nincs .

EZT  a banánkenyeret sütöttem már,  szerettük is.  Gyorsan össze keverhető.  Ha van hozzá itthon minden.



De nem volt.  Mogyoróvajat már jó ideje nem vettem, minek , csak áll a polcon.A gépen minden megtalálható, nosza, keressünk receptet. Találtam is  EZT.  És a végén ott van leírva, hogy más magokból is lehet.  Nekünk meg dió van. Héjában, ezért törni is kellett, pirítani is, aztán vagdalni, kavarni, de lett belőle valami hasonló, mint a mogyoróvaj, még illatában is.

A sütibe pont jól passzol, finom lett. 


1 megjegyzés:

  1. Köszi a receptet, egyszer már megtaláltam, de aztán elkeveredett. :) Mindenképp megpróbálom, mert sok mogyoróvajat használok.

    VálaszTörlés

 Van egy sorozat, amit néha nézek, aholis a főszereplő otthon kenyeret süt és eladja a közeli kávézóba.  Minden nap megkérdezi, elfogyott-e,...