2009. augusztus 4., kedd

Őszibarack krémleves

A befőzésre alkalmatlan puha barackokból ebédre levest főztem.

4 barackot meghámoztam, leszedtem a magjáról. Annyi vízzel, hogy jól ellepje feltettem főni. Fűszereztem is, egy evőkanál cukorral, fahéj darabbal, citromhéjjal.

Pár perc fővés után botmixerrel pürésítettem. Egy barackot héjastol szép vékony szeletekre vágtam és bele tettem. Kis citromlével finomítottam, és tejszínnel selymesítettem. Épp csak hagytam felforrni.

Tálaláskor lágyra vert tejszínnel, citromfűvel és őrölt fahéjjal díszítettem.



Ez igazán gyors és könnyű.

4 tányér leves lesz belőle, és max. 300 Ft a bekerülési költsége.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Van egy sorozat, amit néha nézek, aholis a főszereplő otthon kenyeret süt és eladja a közeli kávézóba.  Minden nap megkérdezi, elfogyott-e,...