2009. augusztus 11., kedd

Sajtos hagymaleves

Egyszerűen imádom. Általában húsleves van vasárnap nálunk, mint rendes konzervatív háztartásokban. Ez , ami helyette lehet.

A zsemlét többnyire sütőben pirítom, most serpenyőben csináltam, kicsit meg is kapta, és a végén sajtot szórtam rá.

Így készítem:

Fejenként egy közepes hagymát felszeletelek. Vajon megpárolom, felöntöm. Húsleveskockával ízesítem és kb. 15 percig főzöm. Ekkor beleteszek egy maréknyi reszelt sajtot, őrölt borsot, csipet szerecsendiót és elzárom a tüzet alatta. Mert elkészült.

Tálaláskor megszórtam petrezselyemzölddel és a pirított zsemlekockákkal.

Gyors és könnyű elkészíteni, garantált a siker.

Belereszeltem kb. 10 dkg sajtot, ez 220 Ft volt ( biopiaci sajt volt ).
A két hagyma, a zsemle, a fűszerek, maximum 4-500 Ft, amibe kerül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Van egy sorozat, amit néha nézek, aholis a főszereplő otthon kenyeret süt és eladja a közeli kávézóba.  Minden nap megkérdezi, elfogyott-e,...