2009. november 19., csütörtök

Piskótás túrós rétes



BÖBSI  sütött a múltkor ilyen rétest.   Ma kipróbáltam, csak egy rúddal.  Változatosságnak jó, de a rendes túróssal nálam nem veszi fel a versenyt.

Jobban sikerült, mint gondoltam, a kép is jó lett, látszik minden, sárga a piskóta, fehér a túró, ropogós a réteslap.

Valami gyümölcs, vagy egy borhab feldobná.

HIÁNYPÓTLÁS:

Valóban, nem lehet megnézni a receptet.

Tehát. Mint egyébként, 2-3 réteslapokat megolajozva egymásra fektetünk.
Rudanként 2 kisebb tojásból rendes piskótát verünk, rákenjük, én csak a tészta 2/3-ra kentem.
Megszórjuk morzsalékos túróval.  Feltekerjük , a tetejét oaljjal, tejföllel, ahogy máskor, megkenjük és forró sütőben megsütjük.

Kicsi cukor, citromhéj mehet a túróba.

2 megjegyzés:

  1. Nem tudtam megnézni az oldalt, mert nekem errort jelzett:(:( mostan akkor hogy tudom megy mit kell csinálni, hogy ilyenem lehessen? :)

    VálaszTörlés

 Van egy sorozat, amit néha nézek, aholis a főszereplő otthon kenyeret süt és eladja a közeli kávézóba.  Minden nap megkérdezi, elfogyott-e,...