2010. február 23., kedd

Pirított csirkemáj


Fél kiló csirkemáj négy embernek  bőven elég. Gyorsan kész, akár meleg vacsorára is készíthető.

A májat kisebb darabokra vágtam.   ( a macska kint tekergett, így a konyhaszekrény oldala karmolásmentes maradt ).

Serpenyőben egy fej szeletekre vágott vöröshagymát megdinszteltem.  Amikor már üveges volt, hozzátettem a májat és kevergetve nagy lángon  megsütöttem.  Őrölt borssal és majorannával fűszereztem közben.
Mikor minden májdarab megsült, kb. 1 dl paradicsomlevet öntöttem alá, megrottyantottam és kész is.
Sózni a tányérban kell.
Krumlival, rizzsel körítve, savanyúsággal   kiváló ebéd vagy vacsora.

3 megjegyzés:

  1. De régen ettem.. nem is emlékszem rá.. Pedig finom - csak itthonról száműzte a párom a májat, így sose jut eszembe, hogy szeretem.. csak most!

    VálaszTörlés
  2. Fél kiló máj négy embernek elég?Hm....A nyolcéves fiam egymaga betermel egy ilyen mennyiséget egy nehezebb nap után...:)

    VálaszTörlés
  3. Nekem lányaim vannak :) de ha kevés akkor többet főzzél belőle.

    VálaszTörlés

 Van egy sorozat, amit néha nézek, aholis a főszereplő otthon kenyeret süt és eladja a közeli kávézóba.  Minden nap megkérdezi, elfogyott-e,...