2010. február 21., vasárnap

Tavaszi ebéd

Ma legszívesebben elmentem volna  vendégnek valakihez.  Jól  viselkedtem volna, nem szóltam volna bele, mit főz a házigazda.
Azt se tudtam mit is főzzek, egy volt biztos, hogy csirke lesz.
Reggel mit látok a bolt pultján???  3 szép kis cukkinit, mintha csak engem vártak volna.  A hűtőpultban brokkoli leskelődött, elviszem-e?

Zsenge répa, szép piros paradicsom, lilahagyma, a brokkoli, egyik cukkini, krumpli Ez került az elősütött hús tetejére. Só, bors, jénai tető.

Amikor már puha volt a hús is és a zöldség is, kis tejszínnel gazdagítottam a levét.

Egy pohár zánkai Juhfarkat ittunk  befejezésül.

1 megjegyzés:

  1. Még jó , hogy nem mentél máshová ebédelni! Ilyen klassz ebédet kár lett volna kihagyni! Vagy , ha már mindenképpen máshol akartál volna ebédelni, elhozhattad volna hozzánk, és ketten megettük volna!

    VálaszTörlés

Lakodalmas vagy sváb kifli

  Nagyon szeretem sütni, mert akár kemencében, akár villanysütőben egyformán szépre sül.  Először lakodalomba kértek meg sütni, akkor kaptam...