2010. szeptember 30., csütörtök

Díj. ! ?

Én ezt nem érdemlem.  Hidd el Judit , a családban én vagyok egyedül aki ügyetlen. Mind a három lányomnak jó a kézügyessége,  akármit megcsinálnak.
Én nem. Néha úgy érzem semmit sem.  Nem találok ki receptet, jó , legalább amit más kitalál, azt meg tudom én is főzni. Vagy sütni. Többnyire.
Kötni tudok, míg kicsik voltak az enyémek , sokat is kötöttem.  Az unokáknak nem kell, mert a másik mamájuknak sokkal több ideje van, na ő igazán kreatív!  Annyi Pudingot horgolt (egér ) ahány onokája, sőt még az Ági is kapott egyet a születésére!   Neki, az Áginak,  még lehet, hogy én is fogok kötögetni!

De azért köszönöm. Elgondolkodtam, hogy milyen régen ismerjük mi egymást. Tudtuk, hogy ez ő, igen.
Mostanában ezt a kis jobban  barátkozást, ezt szeretem.

Végeztünk a szürettel, akkor csinálunk egy jó nagy BBC-t!

1 megjegyzés:

  1. OK!Mär nagyon värom:)Lätod mi mindenre jo az Internet...-ismeretsegeket szorosabbä tesz,tävolsägokat pedig a szobäba varäzsol:)

    VálaszTörlés

 Van egy sorozat, amit néha nézek, aholis a főszereplő otthon kenyeret süt és eladja a közeli kávézóba.  Minden nap megkérdezi, elfogyott-e,...