2011. március 22., kedd

Díjat kaptam



A minap ezt a díjat kaptam Citromhab-tól és a Nem vagyok mesterszakács
blog tulajdonosától.

Bár nem igazán tudom, hogy mit jelent, és miért,de....Nagyon kedves,hogy rám gondolt, köszönöm szépen.




Annyian megkapták már ezt, hogy nem igazán tudom, kinek küldjem még tovább.

Tobzódok:) még egy kicsit.....,de nem jutottam dűlőre.

Illesse hát ez a díj minden kedves OLVASÓMAT!!!


Gondaanyu:

Nekem a Családi tűzhely gazdája küldte a díjat, nagyon köszönöm.

Tudom, nem mindenki rajong a díjakért, ezért remélem nem tűnik tiszteletlenségnek, ha én is megtartom magamnak, illetve aki szeretné , nyugodtan vigye magával

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lakodalmas vagy sváb kifli

  Nagyon szeretem sütni, mert akár kemencében, akár villanysütőben egyformán szépre sül.  Először lakodalomba kértek meg sütni, akkor kaptam...