2011. november 17., csütörtök

Pita kenyér




Már sokszor  sütöttem  pita kenyeret, de eddig valahogy elkerülte a recept a blogot.... pedig régóta terveztem. A recept annyira jó, hogy minden változtatás nélkül a Limaráét használom.



Nálunk a kisebb,olyan könnyenakezembefoghatom méretű kenyerek váltak be , ezért én a megadott mennyiséget 12 egyforma részre osztom.
Dagasztás , kelesztés,darabolás gömbölyítés, pihentetés, nyújtás, pihentetés , sütés, töltés.....mindennel és mindenhogy, ki hogy szereti...gyrosnak vagy éppen tekercsnek...







gyrosnak



és tekercsnek
Tél, hideg, meleg konyha, sütés, finom illat.....szeretek ilyenkor sütni:)

5 megjegyzés:

  1. Csodaszépek! Én is szoktam tekerni, de a pirítás/grillezés (?) eddig elmaradt, pedig szuper ötlet. :))

    VálaszTörlés
  2. Húúú, de nagyon jók lettek!:)

    VálaszTörlés
  3. Na most sikerülni fog kommentelni, érzem! :-)

    Gyönyörűek a piták és nagyon-nagyon várom a zsömlés bejegyzést!

    Sziasztok!

    VálaszTörlés

 Van egy sorozat, amit néha nézek, aholis a főszereplő otthon kenyeret süt és eladja a közeli kávézóba.  Minden nap megkérdezi, elfogyott-e,...