2012. május 25., péntek

RATATOUILLE

Minden lecsóhoz  hasonlatos étel abszolút nyerő nálunk.  Így bíztam benne, hogy elnyeri a tetszését.  Reggelire jóllakott sonkával, és jó is volt , mert ebben egy fél falatnyi hús sincs.  Azt hittem  nyűgösebb lesz elkészíteni, de mivel a zöldségeket csak pár percig kell sütögetni, végülis gyorsan kész lett. Fél óra.

Egy szelet rozsos kenyeret azért engedélyeztem, hogy két óra körül ne korogjon egyikünk gyomra sem .

Hozzávalók:   1 padlizsán
   1 cukkini
2-3 paradicsom
2 zöldpaprika
3 gerezd fokhagyma
olajbogyó
só, bors
kakukkfű, rozmaring


A zöldségeket külön-külön egyforma darabokra vágjuk.  
Serpenyőben egymás után, szintén külön-külön megsütjük őket.  A paradicsomot célszerű utoljára hagyni,  mert levet enged.

Végül összekeverjük őket, összeforraljuk, sózzuk, borsozzuk, friss kakukkfűvel és rozmaringgal fűszerezzük.
Olajbogyókat teszünk rá.

Aztán kiszedjük a tányérra, szelünk egy kenyeret és jól megesszük!  


3 megjegyzés:

  1. Nagyon gusztusos csak úgy kínálja magát :)

    VálaszTörlés
  2. Kb két hete ettem először életemben ilyen lecsót, de nagyon megtetszett. Én is ki fogom próbálni:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még olivabogyóval soha nem jutott eszembe készíteni.
      Nagyon ínycsiklandó.

      Törlés

 Van egy sorozat, amit néha nézek, aholis a főszereplő otthon kenyeret süt és eladja a közeli kávézóba.  Minden nap megkérdezi, elfogyott-e,...