2013. március 11., hétfő

Szomszédolás


Mostanában ilyen gyönyörűeket sütök. Igaz ez nem teljes őrlésű, a legtöbb  a BL 80-as liszt benne.  Kovásszal készül és ami miatt szerintem szép és nagyon finom lesz, hogy a második kelesztést, amikor formában van már a tészta, azt hideg helyen  hosszabb ideig hagyom.  Akár több órán át is.

Ropogós héj, finom illat, puha kenyérbél. 

Kaptam ma két padlizsánt a boltba.  Nem vitte el senki, nekem adta a Zoli. Megcsináltam krémnek, kenyeret úgyis kellett volna sütni, gondoltam akkor a szomszédokkal megkóstoljuk.
Aztán láttam ezt a szendvicset az újságban.
Kenyérre kékpenészes sajtot kellett morzsolni.  Endívia salátám nem lévén, az árokparton gyűjtöttem kis zöldet, turbolyát, tyúkhúrt, a fólia alól pár levél spenótot.
Ezt tettem a sajt tetejére.



Ropogósra sütöttem bacon szalonna szeleteket, meghintettem balzsamecettel, ez és körte szeletek következtek.



Pici balzsamecet és olívaolaj, majd egy két levél medvehagyma és kész is volt a finom szendvics.


Persze volt más is, ebből csak egy - egy szelet készült.  Jó bort ittunk, jókat nevettünk , jól éreztük magunkat.

1 megjegyzés:

 Van egy sorozat, amit néha nézek, aholis a főszereplő otthon kenyeret süt és eladja a közeli kávézóba.  Minden nap megkérdezi, elfogyott-e,...