2016. január 20., szerda

Csiga-biga

Nézegetem napok óta a videót , aztán ma megsütöttem.



Kész pizzatésztát azt nálunk nem lehet beszerezni, így saját készítésűből készült.  ALEXA  receptje, benne maximálisan megbízom, nem is csalódtam, gyönyörű tészta lett.
Nagyjából elfeleztem, a kisebbikből lett ma 9 sajtos sonkás csiga ebédre, a többit pénteken este sütöm és elvisszük szombati reggelire.



Ha  valaki szintúgy házilag készíti a tésztát, olvassa el figyelmesen a leírást, és ha úgy csinálja ahogy írva vagyon kiváló lesz az eredmény.

A kenegető szószhoz kb. 5 dkg vajat olvasztottam fel, egy kanál barna cukor, egy kanál mustár, egy kanál worcester szósz, és egész mák került bele, ahogy a videóban is látható.



40 perc kellett a süléséhez.
És a reakciók?   Mikor a tésztát gyurmákoltam, megkérdezte, hogy mi lesz, kakaós csiga?

Aztán azt mondta: Hmmm, jobb mint egy pizza :)

Most jött egy másik visszajelzés:  Isteni!

Egy kis könnyű salátával körítve már teljesen jó ebédnek való.


1 megjegyzés:

 Van egy sorozat, amit néha nézek, aholis a főszereplő otthon kenyeret süt és eladja a közeli kávézóba.  Minden nap megkérdezi, elfogyott-e,...