2011. március 12., szombat

Képek






Nem vagyok pesszimista. A nap süt, gyönyörű az idő. A madarak csicseregnek. A ruhák száradnak a kötélen. A gyerekek előszedték a bringákat,és megállás nélkül kerekeznek le fel az utcában. Én tavasztól-tavaszig számítok egy évet. Mindig valami új, valami különleges kezdődik ilyenkor. Emlékszem az elmúlt tavaszra. Olyan szépen indult.Minden fa virágba borult, a sziklakertemet is sikerült végre kialakítani, a Suzynak édes kis kölykei születtek.Sokat túráztunk, kirándultunk, főztünk a szabadban. Aztán kaptunk hideget-meleget. Volt egy nagyon rettenetes két hónapunk, amikor ki sem látszottunk a vízből. De most dolgoznak a munkagépek. Megállás nélkül töltik a gátakat. Valami újat építenek. A tulipánok is kukucskálnak már, a krókusz lassan elvirít. Jön a tavasz. Már nagyon vártunk.

Ennek örömére sütöttem kenyeret.


A kenyér a korpás kenyérkék receptje alapján készült, csak sütőzacskóban és hosszúkás formában sült.

9 megjegyzés:

  1. én is nagyon várom a szép időt!éva

    VálaszTörlés
  2. Nem vagyok névtelen,csak nem megy el másképp
    a mondandom! Éva

    VálaszTörlés
  3. Igen végre tavaszodik és nálunk már 15 fok van :)

    VálaszTörlés
  4. Nálunk is gyönyörű az idő, egész nap a kertben bogarásztam, nagyon jó kikapcsolódás volt:-))

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jól néz ki a kenyérkéd, gyönyörű! A recepteket is tessék beírni, mi ez a lazaság kéremszépen?:)!

    VálaszTörlés
  6. Csodás kenyeret sütöttél, a receptet is beírod?

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm lányok! Receptet linkeltem:)

    VálaszTörlés
  8. Ez a kenyér tökéletesen gyönyörűséges! :)

    VálaszTörlés
  9. Barbett! Igazad van! Tavasztól kezdődik az év!
    A kenyered meg csodás!

    VálaszTörlés

 Van egy sorozat, amit néha nézek, aholis a főszereplő otthon kenyeret süt és eladja a közeli kávézóba.  Minden nap megkérdezi, elfogyott-e,...